Astra K
Nejprodávanější

1.6l CDTI 118kW (Rok 10/2015-06/2018)
Zadní nárazník musí být vyříznutý
s homologací ES


- 1.0l Turbo 77kW (zadní držák tlumiče na podvozku musí být použit stejně jako u 1.4l a 1.6l Turbo)
- 1.4l Turbo 92 / 110kW


- 1.0l Turbo 77kW (zadní držák tlumiče na podvozku musí být použit stejně jako u 1.4l a 1.6l Turbo)
- 1.4l Turbo 92 / 110kW
Zadní nárazník musí být pro koncovku upraven.

1.4l Turbo 92/110kW
1.6l Turbo 147kW
Zadní nárazník musí být pro koncovku upraven, nebo musí být použit zadní nárazník od 1.6l Turbo

Rok 10/2015-06/2018
1.6l Turbo 147kW / nerezová ocel
s homologací

Rok 10/2015-06/2018
1.6l Turbo 147kW / nerezová ocel
s homologací ES


Pětidveřový a Sports Tourer rok 07/2015-06/2018
1.6l turbo 147kW bez filtru pevných částic / pro montáž mezi turbo a přední tlumič výfuku.
Bez homologace

Pětidveřový a Sports Tourer rok 07/2015-06/2018
1.6l turbo 147kW bez filtru pevných částic / pro montáž mezi turbo a přední tlumič výfuku.
Bez homologace


Opel Astra J 5dveřová, GTC a Sportstourer od roku 12/2009 - 1.6l Sidi Turbo 125kW / 1.6l Sidi Turbo 147kW
Opel Astra K 5dveřový a Sports Tourer rok výroby 07/2015-06/2018 - 1.6l Turbo 147kW bez filtru pevných částic.
Opel Cascada od roku 2013 - 1.6l Sidi Turbo 125/147kW
Opel Zafira Tourer od 01/2012 - 1.6l Sidi Turbo 125/147kW / pro montáž mezi turbodmychadlo a flexi potrubí
bez certifikátu.

Rok 10/2015-06/2018 1.6l CDTI 118kW
Zadní nárazník musí být vyříznutý
s homologací


1.4l Turbo 92/110kW / 1.6l Turbo 147kW
Zadní nárazník musí být pro koncovku upraven.

Rok 10/2015-06/2018
1.6l CDTI 118kW
Zadní nárazník musí být vyříznut.
s homologací ES

Rok 10/2015-06/2018
1.6l Turbo 147kW bez filtru pevných částic / nerezová ocel
s homologací